5 soorten inhoud die het beste werken voor SEO

  • december 25, 2018
  • SEO

Nog voor de geboorte van het web gebruikten mensen nog steeds gedrukte media, een vorm van contentmarketing. Het is de beste manier om mensen meer te vertellen over de producten en services die u heeft. Vandaag is internet het belangrijkste platform waarop elke digitale marketeer profiteert. Dit komt op een moment dat bijna elke persoon toegang tot het internet kan krijgen via zijn thuiscomputer of mobiele telefoons. De vraag naar online informatie heeft geleid tot de behoefte aan een website en andere digitale marketingstrategieën. Daarom wordt SEO een verplichte behoefte voor alle website-eigenaren. Om de strategie te laten slagen, zijn er soorten content die het beste werken.

 

Gids en tips

Volgens deskundigen van het service-pro-agentschap zijn de meeste mensen die het web bezoeken altijd op zoek naar gidsen over verschillende dingen. Als uw website een blog heeft met gids en tips in uw niche, krijgt u waarschijnlijk veel verkeer. Feitelijke en praktische handleidingen die gemakkelijk te volgen zijn, hebben meestal de meeste voorkeur. Ze kunnen enige tijd nodig hebben om zich voor te bereiden, maar hun effecten zijn geweldig.

 

Aantrekkelijke video’s

Inmiddels kennen de meeste digitale marketeers het geheim van aantrekkelijke video’s bij het vergroten van de SEO van een website. Afgezien van het aantrekken van een hoge verkeersstroom naar de website, worden video’s door Google herkend als superieure inhoud met een positief effect op de ranglijst. Google zou willen dat op elke website authentieke video’s staan, maar wel video’s die relevant zijn voor de geschreven inhoud. Het betekent dus dat je de meerderheid van de video’s moet maken die ze plaatsen met een camera van hoge kwaliteit.

 

Product review

Voordat een product wordt gekocht, is een koper waarschijnlijk op zoek naar de beoordeling. Dergelijke inhoud beschrijft de kenmerken van een product, het gebruik en geeft veel meer informatie. Als je ooit een website voor productbeoordeling hebt ontmoet, vergelijken ze zelfs een verscheidenheid aan vergelijkbare producten met een oordeel over wat ze denken dat het beste is. Naarmate de verkeersstroom naar een website toeneemt, zal Google deze hoger rangschikken.

 

Podcast

Het gebruik van podcasts is altijd gemakkelijk en effectief. Mensen luisteren liever naar een audiobestand als het dezelfde inhoud bevat dan een volledige blogpagina lezen. Het is aan de digitale marketeer om een ​​podcast te maken die mensen zal aantrekken om te downloaden en ernaar te luisteren. Door het zware gebruik van mobiele telefoons om te bladeren, kunnen compatibele podcasts de SEO van elke website in korte tijd echt verbeteren.

 

Virale inhoud

Je zult het met mij eens zijn dat niet alles wat viraal gaat. Maar er is iets unieks met alle inhoud die zich online verspreidt als wild vuur; ze zijn kort, boeiend en hilarisch. Sommige digitale marketeers zijn experts in het maken van memes die marketinginformatie bevatten, maar ze zijn ongelooflijk hilarisch. Sommige virale inhoud worden snel online gedeeld via de platforms voor sociale media en bekeken op platforms voor het streamen van video’s.

 

Het is cruciaal om te begrijpen hoe de digitale wereld werkt, zodat u kunt krijgen wat het te bieden heeft. Gebruik hetzelfde concept om de SEO van uw website te verbeteren door middel van contentmarketing.

Wil je zelf een eigen website bouwen ? Dat kan ! Bekijk onze professionele tutorial waarmee je je eigen WordPress website kan bouwen. 

Meer interessante artikelen

Leave a Comment